ENDE

Město Řevnice

Oficiální stránky města Řevnice
ZŠ Řevnice

ZŠ Řevnice

Vyhledávání

Město Řevnice

Oficiální stránky města Řevnice
Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Doplnění informací k článku - Projekt optimalizace trati -RUCH 5/2021

Znak města

Doplnění informací k článku Projekt optimalizace trati v květnovém RUCHu a propagačnímu videu Správy železnic! - ODKAZ NA VIDEO 
Na sociálních sítích koluje informace, že s vybudováním obratiště příměstských vlaků v Dobřichovicích se zmenší počet spojů z Řevnic do Prahy a zpět. Není tomu tak.
Informace které starostovi města potvrdil  zástupce Správy železnic  je  následující:  
Dle projektu optimalizace trati se vlaky budou otáčet jak v Řevnicích, tak  i v Dobřichovicích. Modernizace má umožnit navýšení spojů. Podkladem pro plánování Správy železnic je zadání objednavatele dopravy – Středočeského kraje, které vychází ze zmapované intenzity dopravy. V úseku Řevnice - Praha ve špičkách je zadáno, že se bude točit  5 párů vlaků (dnes 4). Z Dobřichovic pak bude takt 10 minut, tedy cca další vlak ke každému páru ze Řevnic navíc, který má pokrýt zejména potřebu přepravy z Černošic.

Podstatná je informace, že intenzita bude v jízdním řádu nastavena tak, jak ji objedná veřejný objednatel dopravy (měla by vycházet z potřeb oblasti). Při zpracování  projektu optimalizace trati se netvoří jízdní řád, ale  technické podmínky provozu.



Vytvořeno 5.5.2021 17:37:28 | přečteno 222x | petra.karesova
 
 
load