Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Koncepční projekty

Svoz a likvidace odpadu "DOOR TO DOOR SYSTEM"

Proč je nutná změna svozu odpadů?  V současné době se SKO sváží v Řevnicích 1x týdně, plast 2x týdně a papír 2x týdně ze sběrných hnízd. Bio se sváží v průměru 3x týdně. Cenu likvidace za tunu na koncových zařízeních lze ovlivnit velmi omezeně a ze strany obcí vůbec. Co však lze zásadně ovlivnit je nastavení systému svozu a tím časovou náročnost obsluhy takového svozu v jednotlivých obcích. Dlouhodobě zavedený systém v našem městě trpí nedostatkem sběrných hnízd a tedy i kapacity nádob (nejsou k tomu vhodné pozemky) a tím dochází k nižší účinnosti třídění (viz provedený rozbor obsahu popelnic, který prokázal podíl více než 50 % biosložky a 25 % plastu a papíru) a také náročnou časovou a finanční obsluhou takového systému (sváží se ve větší frekvenci menší množství odpadu). Pro vhodné nastavení nového systému byl vypočítán objem nádob při stávajících frekvencích svozu a počtu nádob  (zde je potřeba poznamenat, že současný systém je také zatížen návozy firem a podnikatelů a návozy ze sousedních obcí). A dále je vypočítán objem door-to-door systému ve čtyřech variantách, jako nejoptimálnější byla zastupitelstvu doporučena radou města čtvrtá varianta  svozu SKO 1x za 14 dní, bio 1x za 14 dní a plast a papír 1x za 28 dní. Nejzásadnější položkou vedle nákladů na likvidaci svezeného odpadu za t je počet je cena  motohodin  strávených svozovými vozy  ve městě. Proto druhá tabulka propočítává dopad variant do hodinové a finanční náročnosti svozů a v každé je patrná značná úspora času a nákladů.  Zavedení nového systému tedy přinese nejen zlepšení třídění, menší objem směsného komunálního odpadu (nižší cena na likvidaci a přiblížení se k plnění zákonem stanovených podmínek množství odpadu na občana – snižuje se každým rokem a zákonný poplatek se zvyšuje) a také přinese nižší náklady na obsluhu svozu. 


3.7.2023 14:13:05 | přečteno 83x | petra.karesova | Celý článek
 

Studie proveditelnosti fotovoltaické elektrárny

Studie proveditelnosti fotovoltaické elektrárny v Řevnicích - ke stažení ikona souboruZDE 
Projekt fotovoltaické elektrárny - ke stažení ikona souboruZDE (formát zip)
ikona souboruRozpočet 

15.12.2021 15:31:24 | přečteno 1042x | petra.karesova | Celý článek
 

Dopravní studie

24.5.2021 9:00:11 | přečteno 295x | petra.karesova | Celý článek
 

Pasport veřejného osvětlení

19.5.2021 10:15:25 | přečteno 466x | petra.karesova | Celý článek
 

Kamerový systém

18.5.2021 10:24:30 | přečteno 456x | petra.karesova | Celý článek
 

Povodňový plán

18.5.2021 10:22:44 | přečteno 283x | petra.karesova | Celý článek
 

Koncepce rozvoje sportu

18.5.2021 10:22:05 | přečteno 230x | petra.karesova | Celý článek
 

Pasport veřejné zeleně

18.5.2021 10:20:57 | přečteno 251x | petra.karesova | Celý článek
 

Optimalizace trati Praha - Beroun (Řevnice)

Ve čtvrtek 25.4. 2019 proběhla ve školní jídelně prezentace budoucích změn v železniční dopravě od zástupců SŽDC coby  investora a projekční kanceláře  SUDOP. Byl představen projekt optimalizace železniční trati Praha – Beroun s důrazem na úsek v katastru města Řevnice, popsány  úpravy nádraží, stavba nové komunikace spojující lávku s ulicí Pražskou a především pak výstavba podjezdu  na místě současného hlavního železničního přejezdu. Představení projektu bylo velmi podrobné a rovněž od přítomných zástupců  zazněli velmi otevřené informace o možném časovém rámci realizace. Následná diskuze otevřela celou řadu důležitých otázek souvisejících se stavbami. Z diskuze byl zhotoven záznam námětů a připomínek. Prezentace a zápis - ke stažení.


13.5.2019 17:12:33 | přečteno 1295x | petra.karesova | Celý článek
 

Podpora bezpečné cyklodopravy v Řevnicích

Cílem projektu je koncepčními dopravními opatřeními a doplňováním infrastruktury rozvíjet bezpečnou cyklodopravu. 

27.3.2017 8:59:01 | přečteno 970x | petra.karesova | Celý článek
 
Vytvořeno 2.5.2018 17:14:17 | přečteno 3186x | petra.karesova

Stránky jsou vytvořené z projektu:
Přívětivě komunikující město Řevnice

EU
load